Nastavitev samodejnega odzivnika v webmail vmesniku
 
     
     
 
 

Odzivnik samodejno odgovori na vsako elektronsko sporočilo, ki prispe v vaš poštni predal. Uporablja se za samodejno obveščanje ob daljši odsotnosti, spremembi elektronskega naslova...

Po uspešni prijavi v spletni vmesnik izberemo opcijo Osebne nastavitve (ikona desno zgoraj). Odpre se okno z vmesnikom za urejanje vseh nastavitev vašega spletnega vmesnika za elektronsko pošto.
V levem meniju izberemo opcijo Pravila, prikaže se seznam vseh pravil, ki so nastavljena. Za dodajanje novega pravila kliknemo ikono z znakom + v spodnjem delu okenca. V desnem delu se odpre vmesnik za nastavitev novega pravila - samodejnega odgovora.

Izpolnimo polja:
- Ime: vnesemo ime pravila (npr. Samodejni odgovor);
- Izberemo pogoje, pod katerimi se pravilo izvede (privzeto: vsa sporočila);
- Zadeva: naslov (zadeva / subject) sporočila, ki ga bo prejel prejemnik;
- Sporočilo: vnesemo besedilo sporočila, ki ga bo prejel prejemnik.

Besedilo sporočila lahko tudi oblikujemo, tako da izberemo opcijo "HTML sporočilo" (ob polju Sporočilo se prikažejo osnovne ikone za oblikovanje besedila).

Kliknemo gumb Shrani in strežnik bo pošiljal samodejne odgovore na prejeto pošto, dokler pravila ne odstranimo (s klikom na ikono s košem spodaj) oziroma ga onemogočimo (izberemo opcijo Onemogoči pravilo desno zgoraj).

   
 
   
  Strežnik je privzeto nastavljen tako, da vsakemu pošiljatelju odgovori le enkrat na dan, ne glede na to, kolikokrat vam v istem dnevu pošlje elektronsko sporočilo. Če želite, da sistem odgovarja redkeje (npr. enkrat tedensko, če ste en teden odsotni), lahko to nastavite z izbiro Dodatne možnosti. Prikaže se nekaj dodatnih polj in v polje Ponovitev vpišete število dni, po katerem naj sistem ponovno obvesti prejemnika (ob prejetem novem sporočilu).